June 4, 2011

Kegilaan Gumiho

My Girlfriend is a Gumiho is my favorite k-drama ever. homai citer neh best weh. jalan citer superb. klaka gile babeng and kalau bab sedih pon aku nanges gila bebeng...huhuhu..pelakon-pelakon mmg klass ar. Shin Min Ah sumpah cute!!kyaaa...i want her cute deep dimples..=p Lee Seung Gi pon ok ape. even tak sehensem actor korea lain tp dia ade aura dia tersendiri. siap ade cameo Uee and Go Mi Nam lagi...hahahha..cter mmg bg effect gile2 kt aku weh. daging.yes, meat!sampai skang aku jadi makin suka makan daging..hahaha..gila kan? sampai name fb pon aku letak Gumiho..hamek kau! haa...satu lagi, ost dalam cter neh pon best,sdap di dngar. Suara No Min Woo (T-rax former member) sedap jugak an..f*king HOT shial dia dalam ni. doktor haiwan paling hensem atas dunia..!!*drooling..~~..but dalam byk2 ost tu kan, aku paling suka lagu neh..^^


sweet gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lagu neh.nanti bile aku da ade pakwe,aku nak bg lagu neh kt dia..hahaha..*bengom!..kalu dia tak suka lagu korea pon,lantak!aku nak bagi jugak!hahaha..~

~bye,Cik Gumiho nak pergi makan daging free (kenduri kawen)..XD

No comments: