November 12, 2010

Tag #1

Tag!

1. ape benda paling penting dlm hidup anda?
famili,internet,cash,phone and friends..!!!

2. benda terakhir korang beli pakai duit sendiri?
dutch lady chocolate milk and bread..(eh,duit PTPTN tu duit aku la kan?)

3. dimana tempat korang nak langsungkan perkahwinan dan ape tema perkahwinan korang?
kat umah..tema?owh...blom pikir lagi..ehe~

4. adakah korang sedang bercinta sekarang?
oitt...sensitip nge soklan..=_=

5. berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
no idea..~~~

6. novel/buku/majalah yang terakhir korang beli?
Reader Digest.October issue.

7. antara mak ayah korang,mane korang lebih mesra?
kecik2 ngn ayah,,besa2 ngn mak...i love both..<3

8. namakan orang yang betul2 korang nak jumpe dalam hidup korang
Kiseop..(sebab yesung da penah jumpe..hehehe)

9. adakah korang basuh baju korang sendiri?
ermmm....saye gune teknologi sepenuhnya..time xde duit syiling je sy basuh sndri..hahaha...

10. dimanakah tempat yg betul2 korang nak pergi?
Jepun or New Zealand, and Jeju Island skali..XD

11. pilih salah satu,peluk atau cium?
hahaha...sy x suke la skinship...kekeke~

12. beritahu 3 benda tentang orang yg tag anda
madu saya,vip mcm saya,mmg dye jatuh hati gila2 la kat hubby saya iaitu TOP...lol~
 
13. benda yang korang sayang sgt dlm hidup korang
bende eh?ala...ape yg org pnggil tuh..yg pakai kat rambut tuh..kepit rambut..simple je mnde tuh tp klu ilang,mngigau sy carik..da dkat 3 thun da usia dyer..aha!random~

14. 5 lagu yang paling korang suke n selalu dengar
 
Holla- J.Cates,Can't Nobody - 2NE1, Let Me Hear Your Voice - Big Bang,OK! - U-Kiss, and Way To Go -Girls' Generation

15. 5 blogger yang dipertanggungjawabkan untuk jawab tag ini :
Rafhanah
Yatt
Sishi
Fatin
Biela

4 comments:

Rafhanah Mohtar said...

ohhoo..the first one!! ^^
thanks for tagging, darl
walaupun blog itu private..

Amrina Cob said...

ahahahahah!SUPER LIKE number 12!!XD

Noname said...

ok2.. aku jwb.. :)

Gumiho said...

rap...err,,sy still x leh view blog awak,,tp xpe,sy faham..^^
am..hahaha...hidup bermadu mesti rukun ok?
sishi:ok,i'll check it out..^^